8:I Hate Cookies> a gota dágua foi quando falei q eu tinha 38 anos e estava apaixonado por uma garota, mas a família dela n deixava agente namorar
8:I Hate Cookies> aí quando todo mundo me apoiou falando q o amor supera tudo, falei q a garota tinha 12 anos
8:I Hate Cookies> aí todos mudaram repentinamente de opinião falando q eu era um pedófilo
8:AnImoL> esses amigos falsos
8:SCHOPE NORRIS> o amor supera tudo. da até pra esperar a puberdade
8:I Hate Cookies> sim... fiquei desiludido schope...
Wtf u mean by almost. you retard or what ? preseason and ppl forfeit.
is that a success ?
8:I Hate Cookies> a gota dágua foi quando falei q eu tinha 38 anos e estava apaixonado por uma garota, mas a família dela n deixava agente namorar
8:I Hate Cookies> aí quando todo mundo me apoiou falando q o amor supera tudo, falei q a garota tinha 12 anos
8:I Hate Cookies> aí todos mudaram repentinamente de opinião falando q eu era um pedófilo
8:AnImoL> esses amigos falsos
8:SCHOPE NORRIS> o amor supera tudo. da até pra esperar a puberdade
8:I Hate Cookies> sim... fiquei desiludido schope...
Yeah. Any later than 6 and would be midnight or later in Euroland. Any earlier and it would be very difficult for any west coasters to make it. 6 isn't perfect, but it will do.
Well, no offense to my great jav line today, but I consider losing 50-24 to be considered a forfeit. I went 6-10, and that is the highest score in JD I have had in about 2 years. I was also the highest scoring player on my team.
Just like middle school, drawing pnus is frowned upon. ?go pictionary -SpookedOne
(duckrager)> You are a worthless scammer i hope you fall on your head and have a seizure
Tower> anyone here planning an 'Aura from trench wars bullied me' suicide?
Comment