De kerel is niet van Amerika, is hij van één of ander land Eurotrash dat op zijn vreselijke politieke geloven en feit wordt gebaseerd die hij te hoogst aan zich om aan het genieten van de van genoegens van overvloed denkt toe te laten. Faggots als dit denken dat wat zij eigenlijk doen iets betekent wanneer zij pussy milieudeskundigen beslissen te zijn wanneer bijna 50% van aardebevolking van het ontwikkelen van industrielanden zijn die industriële revoluties zullen hebben die ver degenen in Amerika en Europa overtreffen.
het was leuk! gelukkig geen mensen zoals wark ontmoet. amerikaanse mensen zijn over het algemeen veel prettiger in de omgang dan nederlanders of belgen, geen grap. volgend jaar maar weer dan
Klopt wel, Amerikanen zijn vaak aardiger, maar tegelijkertijd ook een stuk oppervlakkiger. Dat heb ik in elk geval gemerkt, behalve de Amerikanen die daadwerkelijk een internationale interesse hadden (zo heb ik er een paar ontmoet die in het buitenland geboren zijn, andere die voetbal erg leuk vinden, en een paar die gewoon in de wereld geïnteresseerd zijn), bleef het vaak toch erg oppervlakkig.
Ik ga waarschijnlijk in Mei nog terug naar Muncie.
Maybe God was the first suicide bomber and the Big Bang was his moment of Glory.
What do you mean by "superficial," Gall? That we don't like ugly people or that fashion is important? Seems like fashion is pretty important from what I saw in Holland, although it seemed most Europeans prefer to wear dark colors only.
It's probably because he met me while he was over here.
Pandagirl!
(ph)>12 is just right
In the most dangerous game...warping will only prolong your defeat. ?go warpwars -Chao <ER>
1:Chao <ER>> what the FUCK?
1:Chao <ER>> I just adverted and no one came
1:Chao <ER>> at all
1:Mantra-Slider> chao
1:Mantra-Slider> you are in the wrong arena
Panda <ZH>> ?find chao <ER>
Chao <ER> - hero
The biggest difference is the forced politeness of waiting/store staff compared to the NLs. This kind of cheerfulness is not present here as much so it is quite noticable. Kind a large group of people have this "happy mask" as well.
Dutch people just act more rude/pissed when they feel like it I suppose.
"... I have promises to keep, And miles to go before I sleep." -R. Frost
Comment